מדיניות החלפה והחזרה בהתאם להוראות הדין
מדיניות החלפות
החלפת או החזרת מוצר שרכשתם, אפשר לעשות זאת בדרכים הבאות:
1 – פנייה לשירות הלקוחות לטובת הוצאת משלוח החלפה/החזרה בתשלום , התשלום משתנה בהתאם לסוג וגודל המוצר (אוספים את המוצר מכם ומוסרים לכם את המוצר החדש)
2- מדיניות החזרות או ביטול עסקה
- מזמין שסופק לו מוצר שהוזמן על ידו דרך אתר זה, מחויב לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו לחזקתו.
- משתמש אשר השלים את רכישת המוצרים בהצלחה דרך אתר זה, כמפורט בסעיף 25 לעיל, יהא רשאי לבטל את העסקה בהתאם ובכפוף לכל הוראות הדין, ולרבות הוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן") וכן הוראות התקנות שהותקנו מכוחו של חוק הגנת הצרכן.
- הודעה בדבר ביטול עסקה שהושלמה בהצלחה דרך אתר זה, כמפורט בסעיף 25 לעיל, תוזן על ידי המשתמש במקום הייעודי לכך באתר, ו/או באמצעות שיגור דוא"ל לכתובת דוא"ל ספציפית שתופיע באתר לצורך משלוח הודעה בדבר ביטול עסקה כאמור.
- מובהר, כי החברה ו/או "ריטקו בע"מ" תהיינה רשאיות, על פי שיקול דעתן הבלעדי, ובהתאם להוראות הדין, לגבות מהמזמין שביטל את העסקה כדין, בהתאם להוראות הדין, דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר ששולם בפועל על ידי המזמין, ו/או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם.
- יובהר, כי במקרה של ביטול עסקה כדין בהתאם להוראות הדין, יחולו על המשתמש הוראות הדין הנוגעות להחזרת מוצרים במקרה של ביטול עסקה.
- משתמש אשר השלים את רכישת המוצר בהצלחה דרך אתר זה, כמפורט בסעיף 25 לעיל, יהא רשאי להחזיר את המוצר בכפוף להוראות הדין הנוגעות למדיניות החזרת מוצרים.
- מובהר, כי בכל הנוגע לסייגים לזכות לביטול עסקה על ידי מזמין, יחולו הוראות הדין, ובכלל זה, הוראות תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע"א-2010.
בכל שאלה הנוגעת למדיניות ביטול עסקה, לרבות החלפות והחזרות וכד', ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של האתר בדוא"ל שכתובתו: mark@ritco.co.il, או באמצעות טלפון שמספרו 077-4050129.
ביטול העסקה על ידי החברה ו/או "ריטקו בע”מ
- החברה ו/או "ריטקו בע”מ תהיינה רשאיות לבטל את העסקה כולה או חלקה, בהתקיים אחד מן המצבים ו/או הנסיבות, כדלקמן:
א. במקרה בו המוצר סופק למען שהוזן על ידי המזמין באתר במהלך מועד ביצוע הרכישה ו/או ההזמנה דרך האתר, ו/או למען אחר כפי שהורה המשתמש באמצעות מסרון, כמפורט בסעיף 37 לעיל, אך המוצר לא נאסף על ידי המזמין ו/או על ידי מורשה מטעמו במשך 14 ימי עסקים.
ב. במקרה בו נמסרו על ידי המשתמש פרטים חסרים ועקב כך המוצר שסופק למען שהוזן על ידי המשתמש במהלך מועד ביצוע הרכישה ו/או ההזמנה דרך האתר, לא נאסף על ידי המשתמש ו/או על ידי מורשה מטעמו במשך 14 ימי עסקים.
ג. במקרה בו לא ניתן היה לספק את המוצר למען שהוזן על ידי המשתמש במהלך מועד ביצוע הרכישה ו/או ההזמנה דרך האתר, מחמת אי-זמינותו של המשתמש ו/או של מורשה מטעמו במשך 14 ימי עסקים.
ד. במקרה של כוח עליון, פעולות מלחמה, פעולות טרור המונעים את המשך ביצוע רכישת ו/או הזמנת המוצר דרך האתר.
ה. במקרה שבו נפלה טעות סופר במחיר המוצר המוצג באתר ו/או בתיאור המוצר המוצג באתר.
ו. במקרה שבו הוברר כי מכירת ו/או הזמנת המוצר דרך האתר התקיימה באופן בלתי חוקי ו/או בניגוד להוראות תנאי השימוש הקבועים בתקנון זה.
יובהר, כי בכל אחד מן המצבים ו/או הנסיבות הנזכרים לעיל, החברה ו/או "ריטקו בע”מ ימסרו למשתמש הודעה בכתב, אודות ביטול העסקה, למען שהוזן על ידי המשתמש במהלך מועד ביצוע הרכישה ו/או ההזמנה דרך האתר; העסקה תבוטל; החברה ו/או "ריטקו בע”מ לא יחייבו את כרטיס האשראי של המזמין בגין העסקה, למעט בגין עלות דמי משלוח; והן תשבנה למזמין כל סכום ששולם על ידו בפועל, בגין רכישת המוצר, בניכוי עלות דמי משלוח.
יובהר, כי בכל אחד מן המצבים ו/או הנסיבות הנזכרים לעיל, לא תהא למשתמש כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה, כלשהי, בגין ביטול העסקה על ידי החברה ו/או על ידי "ריטקו בע”מ, למעט בגין השבת סכום העסקה בניכוי עלות דמי משלוח כאמור.